عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 31 مرداد 1401
بازدید : 665
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

سفر به اصفهان به ويژه در بهار و پاييز جزء خاطره انگيزترين سفرهاي داخلي شما خواهد بود. اصفهان به دليل داشتن جاذبه هاي گردشگري متنوع تاريخي و گردشگري، جزء اولويت هاي بيشتر مسافران براي سفر مي باشد. اما سفر در روزهايي که مسافران زيادي به اين شهر مي روند مستلزم هزينه هاي بالايي براي بليط هواپيما و اقامت است. توصيه مي کنيم براي خريد بليط هواپيماي ارزان در فصل تابستان به اصفهان برويد.

طي بازديدهاي بي شماري که از اين شهر باشکوه در مرکز ايران داشتيم، براي درک بهتر اين ضرب المثل قافيه، آرام آرام لايه هاي آن را باز کرديم. در کاخ‌ها، مساجد، پل‌ها و باغ‌ها کاوش کرديم و سپس به کاوش بيشتري پرداختيم. پس از تمام ساعاتي که براي کشف شهر صرف کرديم، کم و بيش توانستيم فهرستي نسبتاً جامع – البته نه جامع – از کارهايي که بايد در شهر اصفهان انجام داد را نقل کنيم.

اصفهان

1. از تمام گوشه و کنار ميدان نقش جهان بازديد کنيد

فضاي عمومي عظيم در مرکز اصفهان، ميدان نقش جهان، که به ميدان امام نيز معروف است، نمونه اي بارز از نگين هاي معماري ساخته شده در دوران امپراتوري صفوي است. گردشگران در اين سايت ميراث جهاني يونسکو گرد هم مي آيند تا با چشمان خود آن را ببينند قبل از اينکه بر روي جاذبه هايي که هر طرف ميدان را در بر مي گيرند بزرگنمايي کنند: مسجد شيخ لطف الله، کاخ عالي قاپو، مسجد شاه، و دروازه قيصريه که درگاه اصلي است. به بازار اصفهان. براي بازديد از هر يک از اين جاذبه‌ها وقت بگذاريد و تاريخ پشت آن‌ها را ببلعيد.

2. نفس عميق بکشيد و در ميدان پيک نيک داشته باشيد

داخل و خارج از ميدان نقش جهان عجله نکنيد. درعوض، سرعت کار را کم کنيد و روي چمنزار بنشينيد، جايي که مردم محلي را در حال پيک نيک با دوستان يا خانواده خود خواهيد ديد. صداي خنده و بازي کودکان و صداي جرنگ صداي کالسکه‌هاي اسب‌کشي که گردشگران را در اطراف ميدان مي‌برد، خواهيد شنيد.

3. در بازار بزرگ اصفهان به خريد برويد

دور ميدان نقش جهان را از بازار عبور دهيد و سپس از دروازه قيصريه در هزارتويي که بازار بزرگ اصفهان است ناپديد شويد. در زير سقف‌هاي قوسي و گنبدهاي آن مي‌توانيد صنايع دستي، فرش، ادويه‌ها، لباس‌ها و موارد ديگر را پيدا کنيد. اين بازار سرپوشيده که در ابتدا در قرن يازدهم ساخته شد، تا مسجد جامع امتداد دارد.

4. در مسجد جامع قدم بزنيد

در بازديد از مسجد جامع، حس قدم زدن در زمان را داشتم – و کاملاً به حق بود، زيرا اين مسجد از قرن هشتم تا پايان قرن بيستم دستخوش تغييرات تدريجي شد. با توجه به ماهيت ساخت آن، با الحاقات و بازسازي در طول سلسله هاي مختلف، اين مسجد داراي سبک هاي متنوعي در مناطق مختلف است. نتيجه معجوني منحصربفرد از معماري ايراني در زير يک سقف يا بهتر است بگوييم زير چهار «ايوان» (نمازخانه) است.

مسجد

5. آرامگاه محمد باقر مجلسي

در شمال غربي مسجد جامع مقبره مجلسي قرار دارد، مقبره اي که به محمدباقر مجلسي، روحاني مشهور و بانفوذ شيعيان دوازده امامي در دوران صفويه تقديم شده است. شهرت او بيشتر به خاطر گردآوري دايره المعارف احاديث (سوابق شرح زندگي پيامبر اسلام محمد و دوازده امام) است که بالغ بر 110 جلد است. هنگام بازديد من در بعدازظهر جمعه، مقبره مملو از زنان چادري بود که برخي روي زمين نشسته بودند و متون مذهبي را مي خواندند و برخي ديگر مقبره را احاطه کرده بودند تا دست خود را روي آن بگذارند.

6. در کاخ چهل ستون احساس سلطنت کنيد

در فاصله اي دورتر از ميدان نقش جهان، کاخ چهل ستون قرار دارد که از دهه 1600 تا کنون مورد تجليل افراد سلطنتي و بزرگوار بوده است. کاخ چهل ستون که توسط شاه عباس دوم به عنوان مکاني براي تفريح و پذيرايي از ميهمانان مهم ساخته شده است، با ?? ستون چوبي باريک خود که غرفه ورودي را نگه مي دارند، قابل تشخيص است. نام آن به معناي "40 ستون" الهام گرفته شده از تعداد ستون هايي است که هنگام انعکاس غرفه روي حوض طولاني جلوي آن ديده مي شود.

7. پاهاي خود را از سي و سه پل آويزان کنيد

از کاخ چهل ستون به سمت جنوب خيابان چهارباغ عباسي برويد و در نهايت به سيوسپل خواهيد رسيد. در حالي که اين پل روي زاينده رود کشيده شده است، اما اين روزها به دليل ترکيبي از خشکسالي و برداشت آب، بستر رودخانه خشک مي شود. سيوسپول دو طبقه داراي 33 طاق است که مي توانيد زير آنها بنشينيد و پاهاي خود را آويزان کنيد. و هنگامي که رودخانه خشک است، کاوش در سطح پايين تر نيز بي خطر است.

سي و سه پل

8. آواز مردم محلي را در پل خواجو بشنويد

در امتداد همين رودخانه پل خواجو قرار دارد، بناي جذاب ديگري که در زمان شاه عباس دوم ساخته شده است. در مرکز پل، يک آلاچيق وجود دارد که زماني خود پادشاه براي لذت بردن از مناظر در آن نشسته بود. اين پل همانند سيوسپل دو طبقه است. اگر در طول بازديد خود خوش شانس باشيد، در ميان مردم محلي که زير پل آواز مي خوانند يا شعر مي خوانند، فضايي جادويي ايجاد مي کنند.

9. در يک رستوران سنتي شام بخوريد

با انتخاب يک رستوران سنتي، يک غذاي ساده را به يک تجربه غذاخوري تبديل کنيد. مکان خيره کننده اي که مي توانيد از آن ديدن کنيد تالار ضيافت سنتي است که در حياطي در ميدان نقش جهان قرار دارد. با پنجره هاي شيشه اي رنگارنگ، کاشي هاي رنگارنگ، و سقف هاي تزئين شده با آينه، براي چشم ها مانند شکم جشني خواهد بود. يک گزينه کمتر شناخته شده که در يک بخش آرام شهر، در خود يک خانه تاريخي پنهان شده است، کافه هوگر است.

رستوران هاي زيباي ديگري که مي توانيد امتحان کنيد رستوران شهرزاد و همچنين رستوران هاي مجتمع ترنج، هتل عباسي و ملک سلطان جارچي باشي است. با اين حال، توجه داشته باشيد که قيمت‌ها در اين مکان‌هاي توريستي نسبتاً بالاست و هزينه بيشتري را براي فضا پرداخت خواهيد کرد تا غذا.

10. غذاهاي منحصر به فرد اصفهاني مانند برياني را امتحان کنيد

در حالي که مشغول کشف اصول اوليه غذاهاي ايراني مانند قورمه سبزي و قيمه هستيد، فراموش نکنيد که به طور فعال به دنبال غذاهايي باشيد که منحصر به شهر شما هستند. غذاهاي سنتي در اصفهان صدها نفر هستند، اما بيشتر آنها از آنها دست ساز هستند و براي گردشگران به سختي پيدا مي شوند. با اين حال، انتخاب آسان برياني است که گوشت بره چرخ شده در نان نرم پيچيده شده است. بايد آن را با يک ليوان دوغ همراه کنيد زيرا ماست آبکي شور بسيار با آن مي‌آيد. به گفته دوستان محلي من بهترين مکان براي خوردن برياني رستوران حاج محمود برياني است اما مي توانيد اعظم برياني يا گلستان برياني را هم امتحان کنيد.

11. غروب خورشيد را از آتشکده تماشا کنيد

دوست داريد صعود کنيد؟ در غرب مرکز شهر، آتشکده اصفهان قرار دارد که در محلي به آتشگاه معروف است. اين محوطه باستاني بالاي تپه زماني ارگ بوده و گمان مي‌رود که آتشکده‌هاي زرتشتي را در خود جاي داده است. هنوز يک ساختمان مدور ايستاده با آجر پخته ساخته شده است که مي توانيد از آن بنشينيد و از مناظر ديدن کنيد. گذشته از تاريخ، اينجا مکاني عالي براي تماشاي غروب خورشيد است. خود صعود، در حالي که نسبتاً شيب دار است، بسيار کوتاه است و در عرض چند دقيقه خود را در قله خواهيد ديد.

12. در منطقه جلفا کاوش کنيد

محله ارامنه اصفهان به جلفا معروف است و در سمت ديگر زاينده رود از همان جايي است که ميدان نقش جهان قرار دارد. اين منطقه که در سال 1606 تحت مديريت شاه عباس اول سکونت گزيد، نگاهي اجمالي به تنوع در ايران ارائه مي دهد. قدم زدن در اطراف محله شما را به کليساهاي قديمي ارمني، خانه هاي قديمي و کافه هاي عجيب و غريب مي رساند.

13. در کليساي وانک شگفت زده شويد

کليساي وانک که در مرکز منطقه جلفا قرار دارد با نقاشي‌هاي ديواري و نقاشي‌هاي ديواري که داستان‌هاي کتاب مقدس را به تصوير مي‌کشد، حس شگفتي را القا مي‌کند. اگرچه از بيرون متواضع است، اما از درون کاملاً نفس گير است. تصاوير و الگوها هر اينچ از کليسا را مي پوشانند و لنز دوربين شما نمي تواند عظمت آن را به تصوير بکشد... مگر اينکه يک دوربين 360 درجه داشته باشيد.

14. بالا رفتن از کوه صفه

شب يا روز، مي‌توانيد از کوه جنوبي که در ارتفاع 590 متري از سطح زمين قرار دارد، پياده‌روي کنيد. رسيدن به قله تقريباً دو ساعت طول مي‌کشد و مسير بيشتر مسير را آسفالت مي‌کند و براي بخش‌هاي بالاتر امن است. پارک در پايه کوه يک مکان تفريحي محبوب است، بنابراين اگر براي پياده روي نداريد، مي توانيد يک پيک نيک يا به سادگي پياده روي کنيد.

15. يک سفر شبانه به ورزنه داشته باشيد

در ايران بياباني که مسافران مي توانند از آن ديدن کنند کم نيست، اما اگر زمان کمي داريد و به دنبال کويرهايي هستيد که موقعيت مناسبي داشته باشد، ورزنه گزينه مناسبي است. از مرکز شهر دو ساعت با ماشين فاصله دارد و داراي يک پارکينگ است که به عنوان يک مکان کمپينگ دو برابر مي شود. همچنين مي‌توانيد در مهمان‌خانه‌اي در خود ورزنه مانند مهمان‌خانه سنتي نگار (توصيه شخصي من!) اقامت کنيد و براي بازديد از جاذبه‌هاي اطراف مانند درياچه نمک ورزنه و ساير مکان‌هاي تاريخي به توري بپيونديد.


تاریخ : شنبه 29 مرداد 1401
بازدید : 1114
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

تنوع گوشی های موبایل هر روز بیشتر از روز قبل می شود و به همین نسبت تنوع لوازم جانبی موبایل هم متنوع تر از قبل خواهند شد، اما موضوع مهمی که امروزه مورد توجه عموم مردم است افزایش قیمت لوازم جانبی موبایل است که باید برای نگهداری از بیشتر از قبل به فکر بود و توجه کرد. در این مقاله قصد داریم تا با ارائه راهکار برای افزایش طول عمر لوازم جانبی موبایل من جمله پاور بانک تا حد زیادی از مشکلات و خرابی های احتمالی لوازم جانبی موبایل جلوگیری کنیم.

لوازم جانبی موبایل چیست؟

لوازم جانبی موبایل ابزاری هستند که شما را در بهبود استفاده از امکانات موبایل تان یاری می کنند، برای مثال هندزفری بلوتوث به بهبود مکالمه در هنگام رانندگی و یا حین کار کمک می کند، البته هندزفری بلوتوث برای گوش دادن به موزیک هم استفاده زیادی دارد. لوازم جانبی موبایل شامل : پاوربانک، شارژر، کابل شارژ، انواع قاب موبایل، انواع کاور محافظ، کیف گوشی، هولدر نگهدارنده موبایل، مبدل موبایل و ... می باشد

چند راهکار برای افزایش طول عمر لوازم جانبی موبایل من جمله پاور بانک

شارژر گوشی موبایل:

شارژر گوشی موبایل پر استفاده ترین ابزاری است که در دسته لوازم جانبی موبایل قرار میگیرد، شارژر ها ممکن است در طی روز بارها مورد استفاده قرار بگیرند، از این رو باید برای حفظ و نگهداری شارژر موبایل دقت کافی را داشته باشید.
کابل شارژ گوشی بیشتر از سری شارژر در معرض خراب شدن است، کابل های شارژر دارای اندازه بلندتری هستند و معمولا به دلیل کشیده شدن در زمان اتصال به گوشی دچار اسیب دیدگی و پارگی می شوند.

برای جلوگیری از صدمه به کابل شارژر باید از محافظ کابل شارژ استفاده کرد، انواع محافظ کابل شارژ در بازار موجود است که میتوان به دو نوع پلاستیکی و فلزی اشاره کرد، محافظ پلاستیکی معمولا تمام کابل شارژ را پوشش میدهد و از خم شدن و تا شدن کابل جلوگیری میکند.

محافظ فلزی کابل شارژ معمولا به صورت خیلی کوچک و بصورت فنری در دو سر کابل شارژر، یعنی انتهای کابل و ابتدای کابل در پشت usb قرار میگیرد تا از خم شدن آن دو نقطه جلوگیری کند.

توجه: نباید د هنگام شارژ، موبایل را بر روی شارژر قرار داد زیرا قطعا باعث آسیب به پایه های شارژر می شود و به شدت از عمر مفید شارژر موبایل کم میکند.

باتری گوشی موبایل:

منظور از افزایش طول عمر باتری موبایل این نیست کاری انجام دهیم که به تنهایی باعث افزایش صد در صدی عمر باتری موبایل شود، مجموع کارهای زیر باعث افزایش طول عمر باتری موبایل خواهد شد:

زمانی که گوشی شما در حالت آماده به کار است، یعنی شارژ کافی را دارد تا در حالت روشن و آماده به کار قرار بگیرید، نرم افزار هایی در پس زمینه گوشی شما فعالیت دارند که در حالت عادی به کار شما نمی آیند اما از توان باتری شما استفاده میکنند و باعث کاهش عمر باتری موبایل شما خواهد شد.

ممکن است برنامه هایی مثل تغییر آی پی و یا فیلتر شکن داشته باشید که در ابتدا روش شدن گوشی موبایل به حالت شروع به کار در بیایند و شما اصلا متوجه این موضوع نباشید و هم از اینترنت شما استفاده می کنند و هم مصرف باتری و شارژ شمارا چند برابر خواهند کرد. برای اطلاع از اینکه چه اپلیکیشن هایی باعث افزایش مصرف باتری شما می شوند می توانید به تنظیمات گوشی خود بروید و از قسمت باتری عملکرد آن ها را به خوبی مشاهده کنید و نرم افزار پر مصرف را در حالت غیرفعال قرار دهید.

راهکارهای دیگری جهت افزایش طول عمر باتری کم کردن مدت زمان خاموشی صفحه نماش، کم کردن میزان روشنایی صفحه نمایش، قرار ندادن گوشی در دمای بالا زیرا دمای بالا می توانید به مرور باتری موبایل را از رده خارج کند.

میزان روشنایی صفحه نمایش گوشی را کاهش دهید زیرا انرژی باتری شما بیشتر را مصرف می کند. نکته طلایی دیگر: سعی کنید شارژ باتری موبایل بین 20 تا 80 درصد باشد زیرا این میزان شارژ مناسب ترین حالت برای باتری موبایل است.

پاور بانک:

به هیچ عنوان در حین فرآیند شارژ پاور بانک، گوشی یا تبلت خود را به پاور بانک متصل نکنید. با وجود اینکه بسیاری از پاور بانک ها در برابر ولتاژ و جریان، قابلیت محافظت از خود را دارند، ولی به هنگام مشاهده نوسان در برق شهری، بهتر است از شارژ کردن پاور بانک خودداری کنید.

هنگامی که مشغول شارژ کردن پاور بانک هستید، سعی کنید گوشی خود را نیز شارژ کرده تا در اولین فرصت نیاز به شارژ کردن آن از طریق پاور بانک نداشته باشید. زمان شارژ کامل هر کدام از پاور بانک های موجود در بازار، بسته به برند تولید کننده و نوع آن می تواند متغیر باشد.

گاهی اوقات با وجود قطع شدن چراغ چشمک زن، ممکن است که فرآیند شارژ شدن پاور بانک به طور کامل انجام نشده باشد. با این حال سعی کنید ۳ تا ۵ دقیقه پس از قطع چراغ چشمک زن، پاور بانک را در حالت شارژ باقی بگذارید.

جمع بندی:

برای خرید لوازم جانبی موبایل اورجینال باید به موارد زیادی توجه کرد، حتما توجه کنید خرید لوازم جانبی موبایل اصلی باید از فروشگاه های معتبر اتفاق بیافتد در غیر اینصورت شما خیلی زود از خرید خود پشیمان خواهید شد، پیشنهاد می کنیم برای خرید لوازم جانبی موبایل اورجینال به فروشگاه اینترنتی ایمن خرید و دیجی کالا سری بزنید. همانطور که می دانید دیجیکالا و ایمن خرید جزو برترین فروشگاه های اینترنتی کشور در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل هستند.

 


تاریخ : سه شنبه 25 مرداد 1401
بازدید : 3721
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

تشخیص نوع عملکرد ماشین آلات و تعیین هزینه های تعمیراتی مربوطه به منظور تصمیم گیری در مورد تهیه و انتخاب ماشینهای جدید. ازدیاد طول عمر ماشین آلات و صرفه جویی در خرید ماشینهای جدید. نمره 100% در OEE به این معنی می باشد که شما در سریعترین زمان ممکن و بدون توقف زمان، فقط محصولات ممتاز (محصولاتی که بدون دوباره کاری کیفیت استاندارد را دارا می باشند) را تولید میکنید. در واقع به زبان OEE، 100% کیفیت ( فقط محصولات ممتاز)، 100% کارایی (در سریعترین زمان ممکن) و 100% قابلیت دسترسی (بدون توقف زمان). • آمار توقفات فنی ماشین آلات برحسب توقفات با برنامه و بدون برنامه . این ضرر مربوط به فاکتور دسترسی می باشد.این نوع توقفات به طور معمول شامل تنظیمات دستگاه­ها و ابزارها و بازرسی های کیفیت و تمیز کردن دستگاه­ها می­باشد. این ضرر مربوط به فاکتور دسترسی می باشد. به واقع اطلاعات مربوط به کار بازرسی و نگهداری را تحقق می بخشد.

با این برنامه میتوانید به سادگی ویدئو ها و صوت های خود را تبدیل کنید. با مقایسه گزارش های عملکرد، میتوانید ببینید که کدام سایتها بهترین عملکرد را دارند و کدام یک عقبتر است. این سه فاکتور دسترسی، عملکرد و کیفیت می باشند. در تعیین مرز خرابی تجهیزات (از دسترس خارج شدن آن) و توقف کوتاه (افت عملکرد) انعطاف پذیری وجود دارد که میتوان آن را با توجه به سیسات های هر سازمان برای ردیابی هرچه بهتر دلایل مشخص نمود. از دید وسیع تر مشکلاتی از قبیل نبود اپراتور و مواد اولیه نیز شامل از دسترس خارج شدن یک تجهیز از تولید می­باشد. همچنین سیستم نگهداری و تعمیرات پگاه آفتاب این امکان را دارد تا با ماژولهای اختصاصی راهکار مدیریت دارایی های فیزیکی پگاه آفتاب (EAM) اعم از مدیریت اسناد و آرشیو الکترونیک، مدیریت انبار قطعات یدکی و مواد مصرفی، مدیریت زنجیره تامین کالا و خدمات و راهکار اندرویدی جمعآوری سیار دادهها (لاگشیت و چکلیست) نیز یکپارچه شود.

تجربه چندین ساله طراح نرم افزار نت پارسه در طراحی و پیاده سازی سیستم های مکانیزه نگهداری و تعمیرات در صنایع مختلف از جمله صنایع هواپیمایی ، نفت و گاز و پتروشیمی ، صنایع معدنی ، پالایشگاه ، تجهیزات ترابری ، تجهیزات صنایع دریایی و ماشین آلات و تجهیزات راه سازی منتج به طراحی نرم افزاری شد که مهمترین دلیل شکست پروژه های پیاده سازی CMMS را که همان پیچیدگی نرم افزار و ناکارآمد بودن آنهاست را برطرف ساخته و در عین قدرتمند بودن، مفاهیم نگهداری و تعمیرات را در ساده ترین حالت ممکن به کاربر نرم افزار منتقل نماید.نرم افزار نت پارسه حاصل سالها تجربه در پیاده سازی CMMS هاست و تمامی نیازمندی های حوزه نگهداری و تعمیرات را برطرف ساخته و مدیریت تجهیزات را قادر می سازد تا روند بهبود کیفیت تعمیرات تجهیزات و کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات را به صورت قابل لمس مشاهده نماید.

نرم افزار برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات

شرکت مهندسی ایمن افزار شایگان از سال 75 با هدف طراحی و تولید نرم افزار شکل گرفت . خرابی یا از کار افتادگی تجهیزات: زمان مشخصی که برای یک تجهیز برنامه ریزی جهت تولید انجام گرفته باشد و به هر دلیلی که از قبل برنامه ریزی نشده، تولید انجام نگردد. چالش اساسی برای ایجاد و بهبود مستمر اطلاعات معنی­ دار و دقیق از این سیستم­ها با دادههایی که به سیستم می­دهیم، شروع می­شود اما سازمان­هایی هستند که نمیتوانند دادههای معنی ­دار و دقیقی برای سیستم خود ایجاد کنند؟ دادههای این ماژول به شما کمک میکند تا امنیت و اثربخشی را افزایش داده و کسب و کار خود را از مشکلات غیر قابل پیشبینی دور نگه دارید. توقفهای کوتاه: هنگامی که یک دستگاه برای زمان کوتاهی (حدود یک تا دودقیقه) متوقف می گردد و مشکل توسط اپراتور حل و فصل می گردد. برای این کار OEE دارای 3 فاکتور می باشد که هرکدام به نوعی از زیان ها می پردازند. ظهور کامپیوترهای شخصی در سالیان گذشته، باعث افزایش محبوبیت آن در میان شرکت ها شده است. OEE با زمان برنامه ریزی شده برای تولید آغاز می گردد و تمام مواردی که باعث پایین آمدن بهره وری می شود را با هدف کاهش یا حذف آ­نها بررسی می کند.

دوره آموزش نرم افزار نگهداری و تعمیرات CMMS کلیت یک نرم افزار تعمیرات را تشریح می کند. آیا نرمافزار CMMS فعلی دارای ویژگیهایی است که ایجاد، ویرایش، ردیابی و انتقال خودکار دستورات کار را امکانپذیر میکند؟ یکی از اهداف اصلی OEE کاهش و یا حذف مشکلی است که در دنیای صنعت به آن 6 ضرر بزرگ گفته می شود و از شایعترین علل کاهش بهره وری تولید می باشد. ساختار موفقیت در استقرار نرم افزار نگهداری و تعمیراتدلایل شکست؟ متخصصان این شرکت از جمله شاخص ترین افراد در رشته های مهندسی نرم افزار، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک و آگاه به سیستم های مکانیزه نگهداری و تعمیرات می باشند.نرم افزار نگهداری تعمیرات و مدیریت کارکرد ماشین آلات آلکا یکی از جامع ترین نرم افزار های تخصصی در زمینه نت می باشد که در جهت افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها، پیشبرد اهداف و … نحوه مدیریت نگهداری امروز در سال آینده متفاوت خواهد بود. در اینترنت به زبان فارسی بهترین و بیشترین مقالات و مطالب در خصوص نرم افزارهای مدیریت نگهداری و تعمیرات توسط این سایت با همکاری تیم های تحلیل گر سیستم و برنامه نویس و متخصصین مشاور سیستم های نگهداری وتعمیرات تهیه و ارائه شده است. نرم افزار نگهداری و تعمیرات را از این سایت دریافت کنید.

دانلود رایگان نرم افزار pm


تاریخ : سه شنبه 11 مرداد 1401
بازدید : 655
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

برنج یکی از غذاهایی است که در ژریم غذایی انسان ها به وفور استفاده می‌شود. فرهنگ های زیادی از برنج در برنامه غذایی روزانه خود استفاده می‌کنند. به همین دلیل ممکن است بخواهید در به سگ ژرمن خود برنج بدهید ولی نمی‌دانید که این کار درست است یا خیر. باید بدانید که ژرمن ها می‌توانند برنج سفید یا قهوه ای بخورند اما باید مواردی را هم در نظر گرفت. در این مطلب به شما میگوییم که چه مقدار و با رعایت چه نکاتی به سگ ژرمن خود برنج بدهید.

 

است که ژرمن شپردها می خورند. اگرچه در حد اعتدال، ژرمن شپردها هم برنج قهوه ای و هم برنج سفید می خورند. برای اطمینان از اینکه مقدار مناسبی برنج را سرو می کنید، 10 درصد یا کمتر از کالری دریافتی روزانه او را سرو کنید. در حالی که برنج قهوه ای بهتر از برنج سفید است، بهتر است در مقدار کمتری سرو شود زیرا هضم آن سخت است. 

فواید برنج برای سگ های ژرمن شپرد

1- برنج فاقد گلوتن است و این در حالی است که سگ ها به گلوتن آلرژی دارند. وجود گلوتن در برنامه غذایی سگ میتواند مشکلات گوارشی زیادی را به همراه داشته باشد.

 

2- برنج سرشار از مواد مغذی (پروتئین، کربوهیدرات و فیبر) است. یک فنجان برنج تقریبا حاوی 5.03 گرم پروتئین، 3.12 گرم فیبر نامحلول و 44.77 گرم کربوهیدرات است.

پروتئین ها منبع اسیدهای آمینه هستند. سگ های ژرمن شپرد برای رشد سالم ماهیچه ها، موها، تاندون ها، پوست، رباط ها، ناخن ها و غضروف ها به اسیدهای آمینه نیاز دارند.

فیبر موجود در برنج به تولید PH سالم روده کمک می کند. در نتیجه، باکتری های ناخواسته نمی توانند در روده سگ ژرمن شپرد شما رشد کنند. با این حال، فیبر برای منظم بودن روده ژرمن ضروری است.

 

3- برنج همچنین حاوی انرژی زیادی است که استقامت سگ ژرمن شپرد شما را افزایش می دهد. از آنجایی که برنج قهوه ای انرژی آهسته اما پایداری آزاد می کند، سگ شما ساعت های طولانی سیر می ماند.

 

چه نوع برنجی برای ژرمن ژرمن شپرد بهتر است؟

برنج سفید نسبت به برنج قهوه‌ای راحت‌تر هضم می‌شود، زیرا پوسته آن طی مراحل خاصی برداشته شده است و همین باعث هضم راحت تر آن می شود. اما همین موضوع باعث شده که برنج سفید نسبت به قهوه ای مقدار مواد مغذی کمتری برای سگ ژرمن داشته باشد.

برنج قهوه ای نسبت به برنج سفید فیبر بیشتری دارد. دامپزشکان نیز به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی، آن را توصیه می کنند. اما وجود این پوسته روی برنج قهوه ای،‌هضم آن را سخت تر میکند، به همین دلیل بهتر است به سگ ژرمن کمتر داده شود.

نکته: اگر ژرمن شپرد شما مشکلات گوارشی دارد، هرگز به آن برنج قهوه ای ندهید. به آن برنج سفید بدهید زیرا هضم آن آسان است.

 

چه مقدار برنج می توان به سگ ژرمن داد؟

مقدار برنج مورد استفاده در غذای سگ ژرمن شپرد به وضعیت سلامت فعلی سگ بستگی دارد. یک ژرمن شپرد سالم می تواند از برنج سفید و قهوه ای تغذیه کند. البته در ترکیب با سایر غذاها برای اطمینان از داشتن یک رژیم غذایی متعادل.

 

اگر سگ ژرمن شما دیابتی است یا فشار خون دارد، مقدار برنجی که باید مصرف کند، خیلی کم و محدود باید باشد. از دادن برنج سفید به این سگ ها خودداری کنید.

برنج حاوی مقدار زیادی گلیسمیک glycemic است که باعث افزایش سطح قند خون می شود.

 

در صورتی که سگ شما مشکل سلامتی خاصی نداشت، می‌توانید به اندازه یک قاشق چای خوری یا قاشق غذاخوری برنج را به غذاهای او اضافه کنید.

برای سگ های ژرمن شپرد سالم، بیش از 10 درصد کالری دریافتی در روز را مصرف نکنید. همچنین شایان ذکر است که برنج قهوه ای باید در وعده های کوچکتر از برنج سفید سرو شود.

 

سگ ژرمن با مشکلات گوارشی می‌تواند برنج بخورد؟

برنج قهوه ای برای سگ ژرمن شپرد با ناراحتی معده مناسب نیست، چون هضم آن سخت است. برنج سفید و خوب پخته بهترین جایگزین است.

برای سگ های که اسهال دارند یا مدفوع آنها شل است، برنج سفید مناسب‌تر است. برنج سفید مدفوع ژرمن را سفت میکند.

اما اگر سگ دارای مشکل یبوست است، پس به میزان زیادی فیبر نیاز دارد. در این حالت برنج قهوه ای به اندازه خیلی کم می تواند خوب باشد.

 

آیا برنج سرخ شده برای سگ ژرمن شپرد خوب است؟

 

سرخ کردن برنج باعث پخت نادرست آن می شود. از این رو، ممکن است عوارضی برای سلامتی سگ شما ایجاد کند. سعی کنید برنج را بدون ادویه و به صورت بخار پز یا آب پز به سگ ژرمن خود بدهید.

 

آیا لازم است روزانه به سگ ژرمن برنج بدهم؟

برای سگ ژرمن شپرد دیابتی، قطعا نه، اما برای یک ژرمن سالم می‌توانید.

البته فراموش نکنید که برنج جزو غذای اصلی سگ ژرمن نباشد چون نیازهای بدن او را تامین نمی‌کند. اگر میخواهید بدانید که غذای سگ ژرمن شپرد چیست، این مقاله را بخوانید.

 

رژیم غذایی سگ ژرمن باید حاوی ویتامین های ضروری، پروتئین، چربی، کربوهیدرات، مواد معدنی و فیبر باشد. اگر متوجه شدید وزن او در حال افزایش است، هر روز به او برنج ندهید.

 

آیا برنج خام و نپخته برای ژرمن شپرد خوب است؟

در کل هضم غلات و به خصوص برنج برای سگ سخت است. حال اگر شما برنج خام و نپخته به سگ خود بدهید، مانند این است که به یک بچه 6 ماهه یا تازه متولد شده قرمه سبزی بدهید. معده بچه تحمل چنین غذای سنگینی را ندارد و ممکن است بمیرد. برای سگ ژرمن هم همینطور است. هرگز به سگ ژرمن خود برنج خام و یا نپخته ندهید. چون حتما معده و سیستم گوارشش هنگ میکند.

 

برنج نپخته، زمانی که به مقدار زیاد مصرف شود، می تواند باعث مشکلات کبدی در برخی از سگ های ژرمن شپرد شود. با این حال، اگر او برنج نپخته را در وعده های کوچک مصرف کند، ممکن است جای نگرانی زیادی وجود نداشته باشد. اما باید مقدار زیادی آب به او بدهید.

 

در صورتی که سگ شما ناخواسته مقدار زیادی برنج خام خورد، بهتر است علائم و وضعیت او را لحظه به لحظه چک کنید و با دامپزشک متخصص مشورت کنید.

 

مقدار کمی برنج نپخته باعث یبوست یا اسهال می شود. اگر اسهال داشته باشد، مشخص است که مقدار زیادی آب از دست می دهد. از این رو به آب بیشتری نیاز دارد. اما اگر مشکل یبوست داشته باشد در دفع مدفوع دچار مشکل می شود. برای جلوگیری از آن، به او آب بدهید.


تاریخ : جمعه 7 مرداد 1401
بازدید : 27320
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

مرحله پذیرش: اکنون – 2030

 

زنجیره ابزار برای دورکاری است

 

هنوز کامل نشده است (مخصوصاً وجود ندارد: یک تخته سفید توزیع شده که خوب نیست)، اما تا سال 2017 برای طیف وسیعی از مشاغل مناسب است. با این حال، شرکت ها یک شبه رفتار خود را تغییر نمی دهند. حتی تغییر به سمت دورکاری که قابل قبول باشد، زمانی که یک شرکت تصمیم به انجام آن بگیرد، حدود پنج سال طول می کشد، و نیاز به تغییراتی در انواع جزئیات نحوه انجام کارها توسط افراد دارد.

 

علاوه بر این، هر شرکت یا صنعت همزمان شروع نمی شود. جای تعجب نیست که این کار از دو جهت شروع شده است: در سطح بسیار بالا (مثلاً مهندسی نرم افزار)، جایی که دورکاری امتیازی است که استعدادهای برتر را جذب می کند، و در پایان بسیار پایین (مثلاً بازاریابی تلفنی)، جایی که دورکاری به کارفرمایان اجازه می دهد از پرداخت هزینه فیزیکی اجتناب کنند. گیاه.

 

(این اجتناب ناپذیر است: از هر فناوری جدید، خارج از دروازه، برای خراب کردن کارگران و فقرا استفاده خواهد شد. با این حال، این داستان به احتمال زیاد پایان خوشی خواهد داشت؛ زیر را ببینید.)

انجام پروژه متلب در فریلنس پروژه

صنایعی که اسطوره‌شناسی عمیقی از ارزش «لمس شخصی» دارند، احتمالاً آهسته‌تر این را اتخاذ خواهند کرد. صادقانه بگویم، اینها صنایعی نیستند که به معنای واقعی کلمه نیاز به یک تماس شخصی مانند مراقبت از کودک دارند. اینها عمدتاً صنایعی هستند که در آن افراد مسن در این زمینه تسلط قوی تری بر فرهنگ دارند و می خواهند کارها به همان روشی که آنها انجام می دهند ادامه یابد. این احتمالاً در مراحل بعدی، زمانی که نسل‌های جدید شروع به ایجاد مشاغل می‌کنند و به آن هنجارهای تعیین‌شده اهمیت نمی‌دهند، ادامه خواهد داشت. صاحبان مشاغل موجود خشمگین خواهند شد. اما در نهایت، هر صنعتی که بتواند کار از راه دور را بپذیرد، احتمالاً چنین خواهد شد، زیرا به کارگران انعطاف‌پذیری بیشتری می‌دهد و هزینه‌های کمتری را به کارفرمایان می‌دهد.

تغییرات اقتصادی: 2025-2040

 

نکته جالب در این مورد این است که این یک محور اقتصادی جدید ایجاد می کند که صنایع را از هم جدا می کند. . مشاغل معمولاً وابسته به مکان هستند اگر شامل راه اندازی یک کارخانه فیزیکی خاص (تولید در یک کارخانه، کشاورزی، راه اندازی یک مرکز داده، کار در یک فروشگاه خرده فروشی) یا تعامل فیزیکی با افراد (مراقبت از کودکان، پزشکی) باشند. مجموعه مشاغل وابسته به مکان در طول زمان تغییر می کند، هم به دلیل پذیرش صنعت، و هم به این دلیل که تغییرات در صنایع مختلف ممکن است مانند آنچه در خرده فروشی اتفاق افتاده است، چیزها را کمتر به مکان وابسته کند.

 

آنچه جالب است این است که این به معنای تغییرات بزرگ و بالقوه مثبت برای اقتصادهای محلی است.

 

فرض کنید در سال 2035 هستیم. در حال حاضر، نسل X در حال بازنشستگی است، Millenials و Gen Z افراد ارشد در ادارات هستند، و نسل بعد از Z - کودکان نوپا امروزی، اجازه دهید آنها را Gen A بنامیم - به تعداد زیادی وارد نیروی کار می شوند. . مشاغلی که فقط به دلیل پذیرش کند کار از راه دور توسط X'ers ​​و Boomers LD بودند، اکنون LI هستند. مشاغل LD باقی مانده یا به گیاهان فیزیکی و یا به افراد مرتبط هستند.

سفارش ساخت سایت در فریلنس پروژه

با این حال، مشاغل LD کارخانه های فیزیکی احتمالاً از نظر تعداد بسیار کمتر هستند. اینها دقیقاً مشاغلی هستند که در دهه های گذشته به طور مؤثری خودکار شده اند. یک کارخانه یا اسکله مدرن به تعداد کمی از کارگران بسیار ماهر نیاز دارد، نه تعداد زیادی کارگر کم مهارت. تا سال 2035، این احتمال وجود دارد که سایر مشاغل مدیریت کارخانه، از مدیریت انبار گرفته تا کشاورزی، همین کار را انجام دهند. بنابراین، حتی اگر این مشاغل «LD/Plant» بومی‌سازی شوند، اما بخش بزرگی از اکثر اقتصادهای محلی را تشکیل نخواهند داد، زیرا آن‌ها افراد زیادی را استخدام نمی‌کنند.

 

(به هر حال، توجه داشته باشید که مشاغل آمریکایی که طی سال‌ها به چین نقل مکان کرده‌اند، شروع به ترک چین نیز کرده‌اند. بسیاری از آنها به مالزی یا جاهای دیگر در آسیای جنوب شرقی نقل مکان نمی‌کنند؛ آنها به سادگی در حال ناپدید شدن هستند. فراشورینگ صرفاً پیش درآمدی برای اتوماسیون بود.)

 

    این بدان معناست که چرخه‌های اقتصادی صنعت، و فروپاشی کارفرمایان فردی، دیگر به معنای فروپاشی اقتصادهای محلی نیست، که می‌تواند باعث فروپاشی زیرساخت‌های محلی (اجتماعی و فیزیکی) شود و در نهایت مکان‌ها را حتی برای شرکت‌ها کمتر مناسب کند. اقتصاد تحت تسلط LI احتمالاً بلایای جغرافیایی محلی کمتری خواهد داشت.

طراحی لوگو با طراحان لوگو

این را با مشاغل LI مقایسه کنید. همانطور که بیشتر و بیشتر وظایفی که باید انجام دهیم تبدیل به LI می شوند، اینها به اکثریت مشاغل در تمام سطوح مهارت تبدیل خواهند شد. اینها تفاوت اقتصادی جالبی با مشاغل مبتنی بر مکان دارند: هیچ دلیلی وجود ندارد که کارفرمای واحدی در بیشتر مکان ها به کارفرمای محلی غالب تبدیل شود. به جای اینکه یک شرکت تعداد زیادی از مشاغل را در یک مکان حذف کند، شرکت های LI تعداد کمی از مشاغل را در بسیاری از مکان ها حذف می کنند. این بدان معناست که چرخه‌های اقتصادی صنعت، و فروپاشی کارفرمایان فردی، دیگر به معنای فروپاشی اقتصادهای محلی نیست، که می‌تواند باعث فروپاشی زیرساخت‌های محلی (اجتماعی و فیزیکی) شود و در نهایت مکان‌ها را حتی برای شرکت‌ها کمتر مناسب کند. اقتصاد تحت تسلط LI احتمالاً بلایای جغرافیایی محلی کمتری خواهد داشت.

 

حال دسته سوم را در نظر بگیرید، مشاغل LD که LD هستند زیرا افراد را درگیر می کنند. این مشاغل همیشه LD خواهند بود. شما نمی توانید ج

پوشک را آویزان کنید یا از طریق ویدئو کنفرانس یک IV انجام دهید. اقتصاد آنها با تقاضای محلی و توانایی پرداخت تعیین می شود، که به نوبه خود به معنای تراکم جمعیت محلی و سلامت کلی اقتصاد محلی است. اما اگر افزایش مشاغل LI به این معنی است که سلامت اقتصادی محلی کمتر متغیر می شود، به این معنی است که این مشاغل "LD/People" عمدتاً از نظر اقتصادی به تراکم جمعیت وابسته هستند که هم عرضه و هم تقاضا را کنترل می کند و به کندی تغییر می کند. این به آنها ثبات اقتصادی بیشتری نیز می دهد.

 

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com